19 maj

Kollar på arga snickaren men passar på att skriva lite blogg nu när det är reklam. Synd att arga snickaren tar slut snart för det är ett av mina favorit program =) Han har så mycket rätt och sätter människor på plats och så gör dom fint också, det är inte som äntligen hemma som jämt gör fult och tråkiga program. jaja nog om det.

I dag har vi vart nere i muntebo och hälsat på och även blev det middag ;D det tackar vi för och så klart fick jag en matlåda till jobbet i morgon. perfekt.


Torsdag i morgon och jag tror det blir valbo efter jobbet eller om jag tar det på fredag? ah bestämmer mig i morgon. skulle behöva fixa konfirmations pressent och lite linnen till mig som gärna täcker magen ;D Och magen då den är nästan spräng stor den är bara i vägen nu tycker jag och tung tung tung. Är mindre än 4 veckor kvar nu tills Novelia kommer mys mys=P

nä nu börjar det igen

Kommentarer
Postat av: katrin

Ja de kan dom verkligen göra. Usch, de är inge kul att lägga så mycket pengar på en sån grej. Tänk vad skoj man hade kunnat ha om man fick spara dom där pengarna varje månad :) Jo men med oss är det bara bra, själv? Fattar inte att graviditeten har gått så jäkla fort, snart är hon här :)

2010-05-20 @ 17:27:44
URL: http://katrinkjellsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0