sista mars

Och nu är vi lång ledig hela familjen Forsberg/Hedlund ända tills tisdag nästa vecka ;D

Och kvällen började ju bra vi skulle precis sätta oss ner och äta potatisbullar och lingonsylt då jag sträckte mig efter lingonsylten i kylen och så fick jag tag på locket och all sylt for ner på golvet och stänkte ner typ allt =/, min vita tröjja, vita stol tyget, golvet, kylen, fryser, braskamin, skåpluckor och ja det var en hel del. usch klant man är. 

Nu ska jag nog städa lite så får pappa per och Tindra roa sig med något annat. I morgon blir det nog valbo för hela slanten =)

hmf påskgodis har man så de räcker men jag är bra sugen på det nu ;D men jag ska inte!




busfrö, river i allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0