9 Mars

Ursäkta den dåliga uppdateringen =( Min kära sambo har lekt datatekniker i helgen och det hela slutade med att trådlösamodemet brann upp ;D hmmmf men ett nytt är på väg, sitter vid min lillassysters dator nu är här nu i muntebo och hälsar på. Mamma ska färga min utväxt också ;D

I dag var det första inskolningsdagen för Tindra och det gick kanon bra, alla var så gulliga där. Samma tid samma kanal i morgon med. Har också hämtat ut paket från ellos, bland annat ett fodrat regnställ/galonställ åt stumpan och en ryamatta åt hemmet. Tungt paket tur att Tindra kan gå själv så man slapp bära runt på henne.

Per jobbar i stockholm från och med i dag annars har han jobbat i närheten men nu får man sova själv igen ett par veckor. Snart påsk långledig.

ne nu ska jag vara lite trevlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0