5 mars

Fredaaag!

Solen skiner i dag också men jag tror inte snön har minskat för de. =P
I dag ska vi ut på promenad efter lunch så tösa får sova lite, sedan ska vi bege oss till hoforshallen för lite bad ;D usch ska man ut på valsafari igen då, de vill säga att jag ska tränga på mig en bikini och låta hofors folket se. haha. Syster och barnen ska också vara med och bada så då blir det extra kul för Tindra när hennes kusiner kommer busa med henne.

Hjärtat kommer hem tidigt i dag också, trevligt de., Blir väl att laga någon god middag och slå sig ner i soffan för att kika på lets dance.

Har klickat hem massa fint från hm också då mina kära föräldrar ska betala det när de kommer så får jag det som födelsedagspressent. =P smart pressent. Behöver ju en massa nytt nu när jag ska börja jobba snart.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0