18 mars

Arbetsdag i dag med och det har gått jätte bra på jobbet =) Tindra har vart feberfri hela dagen i dag och hon har vart hos sin mormor och morfar så hennes mamma fick jobba ;D I morgon är det dagis som gäller då kan pappa per lämna och hämta henne. Hämtade ut min nya telefon och ett par jeansleggings från nelly i dag också ;D dom passade bra och det är ju skönt att det inte sitter åt i midjan och att det ser ut som ett par vanliga jeans =)

Kul nu när man kan umgås med sina arbetskamrater lite mer, blir ju så dåligt med det när man är mamma ledig det blir mest att umgås med mamma, syster carro i bland då hon inte är i skolan. (Vissa) kanske tror att jag var med min mamma hela dagarna då jag var mammaledig men så var icke fallet vi gick många promenader och själklart vill ju hon träffa sin dotter och barn barn också. Man passar på att umgås så mycket man kan med sina nära och kära innan man börja jobba och så gjorde jag ;D Älskar mina föräldrar otroligt mycket ska jag tillägga för den delen.

Nu ska vi ner och kika på tv. Först leta på lite nappar som försvinner hela tiden.

I mån fredag också lite kortare arbetsdag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0