11 mars

Får inte nån riktig ordning på bredbandet här hemma, syster var upp i förrgår och fixa och det fungerade en stund. I dag kom pappa upp med deras mobila bb som jag lånat för deras dator har nyss pajjat. tajming? I morgon kan Per hämta ut vårat nya trådlösa modem när han kommer hem. Jag får ju inte hämta ut paketet för det står i hans namn. Nog om detta internet tjat.

Här hemma luktar det skoffe kaka som jag nyss bakat ;D jag har inte vågar skurit i det och provsmakat men snart, det luktar gudomligt gott här nu. Den innehåller bland annat 375g margarin och kanel och socker ;D haha

Fick mitt paket från h&m i dag också ;D nöjd med allt. Treggins 2 par, 1 kort kofta och med nästa leverans kommer 1 par skor och ett linne ;D Detta är mitt, hitta ingen bild på koftan.



Inskolningen gick bra i dag med och fick gå i från 1 timme och komma tillbaka och det hade gått jätte bra. I morgon ska jag gå i väg 2 tim ;D Inte ett ord sa hon när jag hade gått.

Just ja massa tvätt att ta tag i å.

Kommentarer
Postat av: thyran

Heey =) Taaack. men nu har jag stått still i tre dagar på samma vikt. Drygt. Men hoppas ja fortsätter gå ner snart :) När kommer du å jobbar me oss då? =) Kraaaam

2010-03-12 @ 10:05:01
URL: http://thyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0