1 Mars

Känns ju skönt att kliva in i mars här och hoppas på att snön försvinner snart =P Mars betyder att jag blir 1 år äldre och fler i min närhet fyller år. Brukar inte vara snö när jag fyller bara massa slask och blött och lortigt ute. Jag har beställt ett regnskydd åt Tindra tills hon börjar på dagis så ska vi köpa en skolväska åt henne också ;D gäller att vara förberedd. Mycket att tänka på ju. Har fyllt i papper i dag så snart börjar hon.

Åh jag är 4 kilo tyngre =/ fast det känns inte i kroppen med det är ju inte roligt. V.26 och 4 kilo nu så vi får se hur det slutar =) Hoppas att man kommer ut på regelbundna promenader igen utan att vädret ska stoppe en. I dag blev det en kortis för det var ju oplogat (otippat) man kan ju undra vart alla plogisar är.

Per är hemma i dag också så vi har en riktig lång helg tillsamman och det är ju kanon ;D Men i morgon ska han jobba igen. I dag har också tessa vart här på besök så vi satt och prata en massa sen åkte vi ner på hansons och fika lite =) Trevligt. Snart ska vi åka ner till muntebo och där bakas det bullar så vi ska dit och prova dom ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0