3 juni

Bara 11 dagar kvar =P Inga känningar än så länge förutom lite små förvärkar som kommer då och då.
I morgon ska jag på Mvc igen är nästan uppe på 20 kg + igen men men man får ju något underbart för besvären ;D Lääängtar

Så här på kvällskvisten kom Carro och Madde förbi och våldgästade mig och det var hur trevligt som hellst ;D Länge sen madde var här det var när vi hade gamla köket och det var ju år sen. Men kul iallafall att träffa tjejerna.

Annars i dag har vi vart hos syster och färgat håret och fransar medans lekte Tindra med sina kusiner som är så duktig att leka och passa henne. Sjukt att mosters (jag) barn blivit så stora att de får ta hand om mitt/mina barn nu.

Kul också med nya grannar ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0