14 Juni

Dagen med stort D är här och jag märker ingen skillnad från några andra dagar förutom att jag är mammaledig =)

Tindra och jag har nyss kommit hem från bruket då vi köpt massa diverse saker som vi ska fylla våran nya picknickkorg med. Hoppas att vädret håller sig och att solen kikar fram. =)

Handlades en hel del i går, nya hissgardiner, lampskärmar, kläder (mest åt Tindra) jag fick 2 linnen, doftpåsar, kepsar, målablock och kritor som hon kan ha i bilen.  Bild på fönster i vårt sovrum, dock önskade jag att jag hitta vita snygga lampfötter någonstans. Owes hade så stooora eller för små inget mitt i mellan.

Vårat sovrum



Tänkte för övrigt sätta ut våran gamla vagn som Tindra hade mellan 0-6 månader ungefär så den inte står och tar plats i garaget, det står ju redan 2 vagnar där en 3 dje behövs inte..

Denna vagn ska vi ha kvar iallafall plus syskonvagnen

Magen då v40



Har vvart igång hela dagen i dag med städning av övervåningen, bytt sängkläder och hunnit med tvätt och lekt ute och en kort promenad. Jösses att det inte kan sättas igång någongång då.

Nu över till annat ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0