1 Juni

Var en väldigt bra passande låt i morse efter jag lämnat Tindra på dagis och åkte ner på jobbet då spelade dom juni, juli, augusti med Gessle på radion och jag fick sånna sommar känslor ;D Sedan lyssnade jag på Per gessle hela dagen lång på jobbet. härligt

Och jag räknar ner Bara 14 dagar kvar till BF

Kvällen har bjudit på en massa hoppande på studsmattan dock studsade jag inte så mycket men bara att jag satt där uppe och gjorde Tindra sällskap. Sen fick Tindra lite sällskap av Ellie. Jag Gjorde en enkel sallad som bestod av kassler, potatissallad, purjolök, paprika, gurka och svart peppar. Väldigt gott att äta när det är så varmt ute.

Har provat en massa sommarkläder som legat i gaderoben ett tag och jag hittade faktiskt något nytt jag kan använda mig av i morgon hur ofta inträffar det? och när man är gravid också? herregud.

Ne nu ska jag kolla tv =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0