30 Juli

Snart går vi in i augusti sommarens sista månad med skaplig värme sen blir det kallare och mörkare =/ fy sommaarna är det bästa jag vet och att få åka till öland men det skar i hjärtat detta år att inte åka dit men nästa år har vi planerat att åka då tjejerna är 1 och 2 år ;D kul. Vi får ta lite små utflykter detta år istället men ingen riktig sommar utan öland som sagt.

nog om detta så har vi haft tråkigt hela dagen i dag. Bara förflyttat oss upp och ner upp och ner, en promenad och en liten kvateret promenad för att fördriva tiden kolla in vad alla grannar har för sig men de flesta är på semester =P. Tråkigt när Per jobbar som han gör när det är semesterstopp men det finns väl en mening med det å?

Var nyss ner på ica för inhandlig av kvällens middag, längasta man rörde sig i dag. Hade planer på att åka till falun eller sandviken men äh för jobbigt att åka med 2 små själv då den ena bara ska springa iväg hela tiden och den andra kan ju vakna upp efter några timmars sömn och vill ha mat. Men jag älskar mina barn mer än något annat ;D

dåligt med bilder eller jag ska göra ett försök att få in dom i datorn =/ neee hitta inte ens sladden suuuuuck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0