26 Juli

Kass uppdatering igen!

Men så är det, Nu försöker jag hitta nå bra att  program att titta på men det är bara skit på tv. Tjejerna ska snart göra kväller här men jag dukade fram lite chips så Tindra står klistrad framför skålen =P

Nu är jag tillbaka igen jag har precis nattat barnen då de blev akut trötta. Vi har ju vart i valbo i dag nästan hela dagen med mormor. Hitta massa fint till mig och barnen =) mormor bjöd på mjukglass och lära köpa något varsit fint till tjejerna. tack för det. Efter valbo blev det en snabb promenad med syster och sen hem och gjorde kvälls mat och då kom faster Theres och farbror johan och kusin william på besök =)

Har förnyat lite i fönstren med blommor från owes, det blev ett besök där i går.'

Vad ska man hitta på i morgon då? det blir ju fult väder då. Meeen på onsdag blir det fint har de sagt! Hoppas på det ;D

hej heh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0