22 Juli

Blev lite rastlös nu känner jag då båda tjejerna ligger ute i vagnen och sover sen en timme tillbaka ;D man lyckas i bland att få båda att sova samtidigt. Har hunnit med en massa tvätt och plock nu +lite korsord =) Jag lär nog få väcka dom snart för halv 2 ska vi vara på bvc då Tindra ska få 1,5 års spruta och Novela ska ha 1 månads kontroll.

Annars i dag? en till promenad kanske om vädret tillåter eller så kanske Per har andra när han kommer hem från jobbet ;D

Kaninte solen komma tillbaka nu då???det finns ju så lite att göra när man inte kan vara på stranden eller massor finns det väl att göra men inget som jag gillar att göra. JO åka och shoppa men de kan man ju inte göra varje dag men någon gång i bland ;D

ja då ska jag packa lite och förbereda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0