11 Juli

Yeeees det mullrar ute ;D mys nu ska vi sitta på altenen och spela lite kort och yatzy.

Tindra ska snart hoppa i säng och Novelia sover redan men hon kommer väl vilja tanka i sig lite mat innan natten ;D Hon är väldigt duktig att sova vaknar bara en gång på natten och säger inte ett knyst man hör bara att hon flåsar och letar tutte så är det bara att ta upp henne då hon får ligga i sin säng och Tindra ligger i sin. Dock bara till 3 tiden då hon vill komma in till oss så då får jag hämta henne och så ligger hon brevid oss. =P Mina små änglar klart dom får sova med oss. Fram till kl 3 sover man jätte gott efter 3 sover man lite halvt så där när det ligger fullt med barn i sängen för Novelia orkar jag inte lägga tillbaka efter påfyllning.

I dag har vi hållt oss hemma bara, gått runt till grannarna eller rättare sagt Tindra springer över och hälsar på och visst får hon göra det jag hakar ju på så klart. Hon har badat pool och lekt med grann barnen. Blev en tur till ica och ett kvälls dopp innan Per kom hem från jobbet,




Kommentarer
Postat av: Erica

Haha Nehe! Inget att vara avis på..Snart är du tillbaka du med :P Va juh över ett årse jag fick barn :P

2010-07-12 @ 07:45:42
URL: http://ericaj87.blogg.se/
Postat av: thyran

Heeej! Duuu, va vare för bräder ni använde när ni rusta ert vardagsrum?? =)

2010-07-14 @ 11:05:40
URL: http://thyran.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ja de är supermysigt och vi hade det supermysigt på Öland :D Vi bodde i skogsby, ca 4 km från Färjestaden :D Jag har faktiskt aldrig varit på Böda men jag vill, har hört såå mkt bra om de så dit måste jag åka någongång :P

2010-07-14 @ 21:15:07
URL: http://soofieeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0