28 Januari

och snön fortsätter att komma! fy

I går blev det en trevlig överaskning våran pappa Per kom hem vid 21 =) dom hade fått tagit helg en tidig helg, skönt nu är han hemma tills måndag. I dag har vi hunnit ner på öppna förskolan och jag tror Tindra tyckte det var kul att hennes pappa också föjde med för hon gick runt och sa pappa hela tiden och skulle visa allt hon kan ;D mys jänta. Nu sover hon i vagnen ute, det blev en kort promenad för jag blev så kissnördig efter vägen så vi vände och gick tillbaka, fick skotta lite också men Per gjorde det mesta, jag tog trappen ;D

Om en timme ska jag och Tindra ner och hälsa på min mormor och morfar, de var ett tags sen nu =/ Men vi hinner träffa dom på lördag också när vi ska ha barnkalas här hemma.. =) I morgon är det ingen vanlig dag för det är Tindras födelsedag.

Luckorna till möblerna ska upp i dag. bestämt

Detta skrev jag för över 4 timmar sen för det vart nå knas när jag skulle spara och publicera =(. Nu är ju kl 18:23 så jag försöker nu då.

mmmm vi väntar på att våran goda lassange ska bli klar i ugnen så man får njuta lite




Bara 10 mån gammal här

Lika här



River i allt


Kommentarer
Postat av: Katrin

Ja det har du rätt i, vi kommer jätte gärna och hälsar på nån dag. Kan prata med Erica också och höra om hon vill följa med :)

2010-01-28 @ 20:49:07
URL: http://katrinkjellsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0