26 Januari

Go kväll!

Ska försöka skriva lite här medans tösen busar runt i soffan här =P Snart gör hon kväller och då ska jag slappna av för det har vart en hektiskt dag =)

Åkte och hämtade mamma och pappa vid 11 tiden och for in till valbo vi kom vi hem strax efter 4. I valbo så shoppades det pressenter till Tindra, linne och tights åt mig, almenacka för det nya året (bättre sent än aldrig), skor åt Tindra, hårfärg, mascara, ögonskugga, mat på ica maxi, lite smått på dollar store. Har också hämtat ut paketet från ellos ;D Kunde ha allt förutom bikini överdelen så den måste bytas. Gardinerna jag beställde vart perfekt på Tindras rum, påslakanen ska jag bädda om till på fredag. Just ja på ikea köpte jag större lamp skärmar och handukshållare + 2 handdukar. Inte så intressant för er men det är bra att skriva upp så man kommer i håg vad man köpt.

Nu äre teve dax

I dag var Tindra med i annonsbladet sötnos, detta kort valde jag.



Kommentarer
Postat av: Mormor o Morfar

gounge hon är så himmla söt lika söt på bilden i annonsbladet:)

2010-01-27 @ 10:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0