20 Januari

mumsigt, har nyss ätit 2 stycken kiwin och man blir ju inte jätte mätt men det är gott =) Går så bra så att inte äta något onyttigt och jag är så pigg. Tror socker och andra gosaker gör en trött och slö men så fort man får i sig nå nyttigt mår man toppen =) Över till något helt annat så har vi nästan nyss kommit hem från öppna förskolan och Tindra slockna i bilen hem så jag fick bära in henne och lägga henne på soffan, mycket därför jag sitter här nu ;D

Nya sovrutinen går bra än så länge, blev 1 timmes sömn på dagen i går och jag tror det blir lika i dag. Natten som var så sov hon ganska bra, lite bök men hon sover ju hela tiden. När jag inte kan ligga still beror det på att jag är väldigt kissnördig eller att det kliar någonstans, på Tindra vet man ju inte varför hon inte ligger still. Kissa kan hon ju göra när hon vill mena ja. =P

Sitter och funderar lite över kalaset nästa helg som Tindra ska ha, om vi ska dela upp det på 2 dagar för det blir ju så mycket folk, vi får se. Finns det hjärterum finns det stjärterum (fult ord språk)

Redan Torsdag i morgon herregud så snabbt det går




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0