18 Januari

Promenad avklarad, snart dax att börja styra upp lunch, köttfärsås och makaroner med rivna morötter =) Har ätit mycket morötter med den här graviditeten får se om tösen blir gul/orange när hon kommer ut. Är nu hälften kvar av graviditeten och jag tycker det har gått fort blir annat när man redan har barn och det har hänt att jag glömt bort att jag är med barn =) Lika så säger min mamma att man helt enkelt inte tänker på det =P

Har världens goaste i famnen nu hon bara myser =) Pussas ska hon också göra och när jag säger pussa lilla syster då, så då pussar hon på magen ;D gull

I dag måste vi hålla oss hemma för de ska komma hit och byta ut vattenmätaren som vi har och dom skrev kommer mellan 13-15 så då vet man ju inte exakt när dom kommer. Vi får leka en massa på hennes rum och dona lite. Tvätta lite dukar och så.


 Sån här vagn ska vi nog ha =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0