14 Januari

Gäsp Gäsp!

Vad trött jag Blev nu helt plötsligt. Vi kom nästan nyss hem, vi har vart hos mormor och morfar sen halv 11 =). Vi tog en promenad där innan lunch men det var så jääädrans kallt så det blev en kort sväng. Lunch bjöds det på också. Sen skjussa vi mamma/mormor till jobbet så gick vi och handla och naturligtvis somna tösen i bilen så jag fick lasta i henne i vagnen så vi kunde handla =) gick bra det å. Nu eldas det här hemma

Gud måste berätta om i natt kl 02:00 så slogs tven på av sig själv uppe i sovrummet och både jag och Tindra flögupp i sängen och undra va f...n händer? haha och hjärtat i halsgopen, först tänkte jag att de spökade eller att det var inbrott så jag gick upp och tände lampor och kika runt men det var lugnt så vi somnade om efter 1 timme haha.. På morgonen ringer grannen och frågar om vi har sovit gott? och då börja jag tänka igen på den där tven som slogs på. Hon berätta att det hade vart strömavbrott i hela robertsholm i natt och undra om jag blev mörkrädd. Men vi sov och märkte inget förns 02:00 då strömmen kom tillbaka och då kan teven slås på av sig själv haha. Ska erkänna att jag ringde per kl 2 i natt men han svara inte för han sov hahaha.

ja blöjbyte här nu känner jag



Så här ser Tindra ut när hon är ledssen,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0