13 Januari

Ingen promenad för vår del i dag och det beror på att jag inte är så pigg =( tror jag inte har feber men jag låter som en karl i sina bästa dar när jag pratar och är igenom förskyld känner ingen smak eller lukt =( typiskt att man ska bli förskyld. Tindra är frisk iallafall så hon orkar leka med de andra barnen i dag på öppna förskolan och jag får lite avlastning =) Glömde handla hem massa grejjer i dag så vi måste gå på affären i dag också.

Tindra fick sova i soffan nu så kunde jag också slå mig ner här och vila ut mig. Tur att jag slipper ställa mig och laga lunch nu, det finns kvar sen i går falukorv och stuvade makaroner. Spelar ju ingen roll vad jag äter just nu känner jag för det är inte kul när det inte smakar något. Har också var duktig i över en vecka nu, ingen läsk, inget godis och inte nå gotta alls. ;D Är faktiskt lite sugen på nå sött heller ÄN.

Alvedon snart och lite nässpray så är man på fötter igen.



Tror det var badhuset som gjorde mig förskyld. Det började efter det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0