12 Januari

Tisdag!

Dax för svininfluensan sprutan nummer 2 för Tindra. Vi går nog dit till 1 eller halv 2. Vi tar bilen. Så kan vi passa på och handla lite också när vi är i farten. Vi är också hundvakt i dag åt broder och marias hund dom kom halv 8 i morse. Tindra sov till kl 8 hon och har sovit BRA i natt =) skönt jag är utvilda men istället är jag jätte snorig, likaså Tindra. Inget ont i halsen iallafall.

I går kväll blev jag och Tindra bjuden på köttfärssås och makaroner hos syster så vi pallra oss upp till dom ;D Det tackar man för, jag hade ju inte så stor lust att laga mat. Nu starx ska vi gå på promenad men först slänga in mer ved så Temperaturen stiger här inne. ;D

Vecka 19




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0