11 januari

Då är måndagen här då!

Natt nummer 2 med bara nån timmes sömn =(. Hon sov ju 1 timme i vagnen på fm i går och 2 tim på em och var världens snällaste och goaste tjej. Sen somna hon för natten halv 9 ungefär och vaknade titt som tätt efter kl 12 och böka och stöka fram till kl 2, sen vart det grin vart annat och sen somna hon till kl 5 och då fick hon välling, somna om och grin vart annat så man får klappa rumpan i stort sett hala natten. Och stackars Per som skulle upp och jobba sov ju inte heller så bra. Men till jobbet kom han iallafall. Tråk läsning för er kanske men jag känner att jag behöver skriva ut det här så ni kan tycka synd om mig =) Nä men hon är väl i någon utvecklings period som kommer då och då för de små liven.

I dag ska vi först ut på promenad för den visar faktiskt bara minus 9 grader. Sen ska vi nog faktiskt bara vara hemma och dona lite. Tvätt finns ju alltid och vem vet kanske ett besök från carro =)

Ont i halsen har jag också =( började i går efter promenaden, drygt hoppas jag inte blir sjuk på det här nu.

Tindra vela torka golven i går, visst fick hon det.


Kommentarer
Postat av: Katrin

Ja usch vad jobbigt. För oss har det varit såhär i en vecka nu :/ Men hon sov lite bättre i natt.. Så jag hoppas att det håller på att vända. Lika med kylan, de är ju faktiskt inte lika kallt idag så nu vågar man sig utanför dörren :)



Kan du inte lägga ut nån bild på magen så man får se hur den växer? :P

2010-01-11 @ 11:43:49
URL: http://katrinkjellsson.blogg.se/
Postat av: thyran

Nehe, va fick ni betala för den då ungefär ? :)

Jasså du e sugen på jobb endå. De tycker ja, blir trevligt de om du kommer tillbaka en sväng :) Så kanske de blir skönt att gå hem sen igen ! Kram kram

2010-01-11 @ 14:08:14
Postat av: Erica

Gabb. ! Vi måste ses någon dag! Jag kan ta en promis upp till er någon dag så vi kan ses. När passar er. ?

2010-01-11 @ 15:24:41
URL: http://ericaj87.blogg.se/
Postat av: thyran

vi ska minska gruppen på TT :/ Men kan hoppas de har hunnit ändras tills du kommer tillbaka! :) Vill ju ha dig på TT ja. De va ju riktigt billigt för väggen de. .. bara sängstommen som vi gjorde med brädorna gick på ca 300 kr :) En lunch snart kanske!

2010-01-11 @ 21:14:54
URL: http://thyran.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja . jag ska försöka bli mer aktiv där nu när hon blivet större. Tänkte gå dit imorogon faktiskt. Men ni går inte på fm.?

2010-01-11 @ 21:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0