1 års kalas

Jajamen 1 års kalas har vi haft i dag hela dagen lång =) nu har vi äntligen lugn och ro och ligger i soffan. Tindra har redan gjort kväller hon somna halv 7 hon har verkligen haft det jobbigt i dag ;D go rumpan då hon har också spytt nu på kvällskvisten, trodde först hon satt i halsen så jag hade lite små panik ett tag där. Nu tycker jag så synd om henne hjärtat. Hoppas det inte är magsjuka men ingen i vår närhet har haft det så vi får hoppas att det bara var för mycket av det goda i dag.

Så fina pressenter hon har fått i dag också. jag ska lägga upp lite bilder istället.





Hon åt med sked iallafall ;D

En fin gunghäst fick hon också ;D en trött farmor och glad mormor i bakrunden ;D Hoppas att det inte gör något att jag la upp bilden? hehe



Öppna paket med pappa men hon var inte så intresserad av det så vi fick öppna. =)

Nu ska vi slappa ännu mer och kolla på robinsson finalen.

Go kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0