Februari månad

jovisst lite mildare blev det allt och tur är ju det =) vi har nyss gått en promenad men det ska ju snöa som mest när en annan ska ut vettu. Bara för att jag nyss kommit in så är det uppehåll (typiskt). Tjejen sover än iallafall så hon får väl fortsätta med det, jag ska kolla runt på lite bloggar ;D

Vi har inte gjort så specielt mycket i dag på förmiddagen bara busat, så fort hon vaknar ska vi kila upp till malin och anton och hälsa på en sväng. Sen ska carro komma förbi på kvälls kvisten och fika lite. =P

Har även brytit mitt nyårslöfte, nu i helgen blev det både fikabröd och godis + ett glas cola =/ men altså jag var så sugen när alla satt och fikade och tala om hur gott det var och fick höra att på helger får man ääta godis för man har så pass hög förbränning i veckorna när man inte äter det. så jag lyssna på det och gotta mig lite. ;D gott var de så då kan man unna sig det någon helg i bland, inte alla med nån. hehe ny vecka igen och tillbaka till nyttigheterna. 

hmmm undrar när dom ska höra av sig om dagis då, det är ju liksom nästa månad hon är tänkt att skolas in.. politikerna skulle gå igenom alla platser nu tydligen så man får väl gott vänta. =P drygt jag vill veta nu nu nu.


Kommentarer
Postat av: thyran

Fredagar har vi fredagsfika så då är man så mätt vid lunch å så har vi hemgångsmåååål :) Men nån dag nästa vecka ? Ja kan höra lite med jessica=)kram

2010-02-02 @ 14:50:33
URL: http://thyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0