4 Februari

rekord varmt ute i dag bara nera på -1 grad, nu så nu snackar vi ;D hoppas att det börjar töa och snön försvinner helt och får en tidig vår. meeeeeen så blir det väl aldrig.

I dag har vi vart på mvc eller iallafall jag, Tindra fick vara med sin morfar ett litet tag ;D Hjärtljuden var bra och det var typiskt tjej sa hon och jag hade bara gått upp 1 kilo ganska precis ;D lycklig jag blev, när jag vänta Tindra vid vecka 22 så var jag uppe på 7 kilo + haha. Hoppas det går långsamt med kilorna nu men det kommer väl på slutet när all vätska kommer shhhooofffss så har man 20 kilo extra.

Nu väntar vi på att malin och anton ska komma på besök en sväng, sen ska vi ner till mormor och morfar igen altså Tindras, vi ska gå en promenad det är bra mycket roligare att gå runt där nere än här uppe för här uppe har man averkat varenda liten stig =P Sen får vi se om våran pappa per kommer hem i kväll eller i morgon vi får väl se hoppas på i kväll ;D

Åh tänk att få sitte ute på altanen och grilla och mysa en sommar kväll. Ser lite kallt ut nu att sitta där


Kommentarer
Postat av: Katrin

haha ja de är tur att de finns fler som oss :) Ja det är jätte jätte skönt verkligen. Jag vet inte hur vi skulle ha klarat oss annars faktiskt :P Ja erik har sökt på ovako, så de är bara att hoppas att han får det

2010-02-04 @ 16:00:04
URL: http://katrinkjellsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0