3 Februari

Vanlig onsdag då, nu har jag en lugn stund för mig själv då lill tösa sover en tupplur innan vi ska bege oss till öppna förskolan ;D Tror att carro skulle komma förbi sen på eftermiddagen. Hoppas på de.

Nu är det bokat och klart ;D 19 januari blir det gran canaria puerto rico 1 vecka med hela familjen forsberg =) långt kvar men då har man något att se fram emot och lill skruttan i magen är 7 månader då plus att Tindra nästan är 2 år då när vi ska åka så det blir nog bra ;D Ett tips, boka nu om ni ska hinna få det ni vill ha för resorna går åt som smör...

Bilder från apollo

Bilder på Babalu
Bilder på Babalu

Den här veckan går väldigt segt för ovanlighetens skull.


Kommentarer
Postat av: Tessa Arvidsson

?? Nu förstår jag inte, du ska väl ha barn nu i Juni/juli? Hur kan du då vara i månad 7 nästa Januari? Eller planerar ni redan nummer 3? ;)

Vi åker till Kanarieöarna nu i Mars, det ska bli superhärligt.. ska vi ta och ses någon dag? Jag måste komma och hälsa på... Kanske nån gång nästa vecka?

2010-02-03 @ 12:49:55
Postat av: Tessa Arvidsson

hihi nu läste jag en gång till.. Det är nog min hjärna som inte vaknat efter nattskiftet.. Jag förstår nu att hon är 7 månader UTANFÖR magen =) Jag är så mitt upp i allt gravidtänk...

2010-02-03 @ 12:54:20
Postat av: gabbe

haha ja Tessa nummer 3 får vänta ett tag ;D hehe. men gud så kul vart åker ni då någonstans då? ja nu måste vi ses någondag tycker jag för i valbo såg jag inte till dig sist =P kram

2010-02-03 @ 15:25:39
Postat av: Anonym

haha Tessa ja nummer 3 får vänta ett tag då =P men gud så roligt vilken plats åker ni till då då? kom hit och häls på vettja kram

2010-02-03 @ 15:30:51
Postat av: Tessa

haha, nej det var min sega hjärna som gick på högvarv tror jag.. V 11 tar vi en sista minuten, vart som helst där det är varmt, någon kanarieö =) Nej jag såg inte till dig heller i Valbo... Jag hör av mig om jag är ledig nåt i nästa vecka!

2010-02-03 @ 19:27:40
Postat av: Katrin

Tack så mycket :D Det känns riktigt bra faktiskt. Nu är det bara ett jobb åt Erik som fattas så är allt perfekt :) Jag ska jobba på avd 112k, de är kirurgen och det ska bli så kul, och skönt att honna komma igång innan vi åker till thailand :)

2010-02-03 @ 20:50:21
URL: http://katrinkjellsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0