23 Februari

och snart är denna månad över =P

Ljust ute än hur bra är inte de? våren närmar sig ;D läste i aftonbladet att våren är på väg och att det ska bli en kanon fin sommar ;D hoppas på det då.

I dag har vi vart på öppnaförskolan men vi kom lite sent så det var svårt att få parkering men man fick knöla in sig =) Sedan åkte vi in till sandviken och träffade carro, då vi åt god lunch och kika runt i lite affärer. Alltid skojj att träffa henne. synd att det inte blir så mycket nu men så fort hon blir klar med skolan då jäklar. =) Sen på vägen hem ringer min far och säger att vi har fin främmande så vi stressa oss hem men jag hämtade ut ett paket på posten först, kan ju säga att jag vet inte hur många paket jag har hämtat ut på de senaste veckorna, dom vägrar ju skicka allt på samma gång utan de kommer lite då och då. Nu har jag 2 grejjor kvar att hämta ut från ellos och h&m. I dag kom bland annat den där jackan för 29 kr som många har beställt och en prinsess sänghimmel åt Tindra men den får hennes pappa roa sig med att sätta upp när han kommer hem på fredag.

Ska snart börja med middagen som kommer bestå av skinksås och spagetti ;D


Kommentarer
Postat av: Jonna

Är det den rosa med en krona på?Prinsesshimlen alltså? Den har Ella i sitt rum också:)

2010-02-24 @ 14:39:52
URL: http://jonnahamberg.blogg.se/
Postat av: Leila (:

fin blogg! :)

2010-02-24 @ 15:35:53
URL: http://leilaah.blogg.se/
Postat av: Maja

Vilken liten sötnos

2010-02-24 @ 15:51:30
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0