22 Februari

hejja måndag igen yippi eller så inte =P usch måndag ny vecka och tråkigaste dagen på veckan. Men vi ska väl göra något bra med den här dagen också =) Har inte sovit alls bra då vi är hundvakt och hunden har inte sovit nå alls tror ja han gnällde och låg och tvätta sin tass hur länge som helst och jag sa åt honom 1000000 gånger och sa att han ska lägga sig. I morse när Per åkte till jobbet så satt han och ylade och skällde ååå suck. Men sen somna han tror ja så nån timmes sömns har man väl fått =) jag är inte bitter.

Har ingen som helst aning om vad som händer i dag, ska väl ringa mor min och kolla hur hon jobbar i veckan här så vi kan planera in någon promenad och vem vet kanske blir en fika på hansons som vi skulle ha hunnit med förra veckan men ej. Jag och Tindra och hunden basko ska väl ta en promenad efter lunch här. Städat och fint är det hemma iallafall så de slipper vi hålla på med. Kanske man skulle ha bakat bullar då och fylla på frysen... nä orkar inte åka ner på nån affär i dag. Kanske senare i veckan då.

Är för övrigt i vecka 25 och ska väl bjuda på någon bild snart tänkte jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0