11 Februari

Välkommen till min felstavande blogg ;D

Stavar jämt fel och det är för att jag inte tittar på orden efter jag skrivit dom. =P

gud så fint väder och vi har vart ute en sväng och gått fast på bruket =) Först fick jag väcka Tindra vid 9 i morse för att hinna med öppna förskolan och direkt efter det gick vi till jobbet och hälsade på och snacka massa. Tindra vela byta famnar hela tiden sträckte sig till alla hehe. Sen gick vi till hansons och käkade lunch med elin och jessica och det var ju super trevligt som alltid ;D Efter lunch gick vi och kika lite på kiwans då Tindra somna, köpte ett nagelack bara som var så fint. Gick till lottas och köpte silver schampo, vidare till ica för lite annat smått. Nuuu hemma och Tindra fick fortsätta sova på soffan och jag får skriva blogg ;D

Mamma/mormor slutar vid 3 så då ska vi ner till dom och ut på långpromenad ;D i går blev det inte så långt för syster och barnen skulle komma på besök där. Vi måste passa på och träffas så mycket som möjligt nu innan jag börjar jobba och Tindra börjar på dagis. Kommer kännas jobbigt att lämna henne på dagis till en början lill strumpan min, vi som sitter ihop nästan. uuufff separationsångest.

Nu ska jag fortsätta elda så man får lite värme i huset.

Ha en bra dag

i mån äre freeedag ;D weej

Haft sönder mammas tårtfat busungen



men hon är iallafall det bästa som finns


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0