10 Februari

Onsdag morgon då!

Denna vecka går fort gemnfört med förra den tyckte jag gick segt. Vi ska snart göra lite frukost eller göra och göra duka fram på bordet iallafall ;D. I dag ska vi också bege oss mot öppna förskolan, Tindra trivs verkligen där. Sen ska vi ner till mamma och pappa/ mormor morfar för en eftermiddags promenad. Det är dagen de.

Och som vanligt är det lite tvätt som ska vikas och hängas en damsugning och så ska det lagas chilicorncarne med ris ;D

Bild på smink kan jag väl bjuda på fast en liten bild haha usch.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehehe vill inte klaga o så hehehe:) du låter för go när du skriver att du ska damsuga:P hehe dammsuga stavas det, annars blir det lite fel i texten:P hehehe

2010-02-10 @ 16:40:30
Postat av: gabbe

haha jag vet. gud jag stavar fel jämt =P

2010-02-10 @ 18:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0