20 December

Åh herregud vilken bus unge Tindra är i dag. vägrar lyssna, river i allt, är väldigt högljud, klättrar på allt och vad mer?? Hon vaknade kl 6 i morse =( Nu ska hon bara få sova högst 1,5 timme på dagen över 2 timmar blir för mycket. Nu ligger hon med napp och snutte i Novis babygym och har värsta skrattanfallen =P kan inte låta bli att skratta ;D Go bit.

Vi har nyss vart ner och handlat, det var skönt att passa på innan alla är ute i julstressen. Men jag skulle låtit bli att åkt för jag sladda rakt in i en snöhög och våran fina m3 spojler blev lite sprucken. pappa per blev inte så glad men vad gör man? olyckor inträffar. Tror det går att fixa ;D (jag måste skärpa min bilkörning) men det är ju så kul.

jaja i dag ska vi väl ta oss en promenad, skotta, in och baka en god kaka, åka till city gross och handla en julklapp till tindra som jag sett, Vi passar väl på att handla mer säkert. Var meningen att vi skulle åka igår men jag vela inte köra när det var sånt snö kaos och Per var inte så körglad efter ett julbord med massa alkohol. Blev jysk istället med köp av nya täcken och kuddar, då vi haft våra i 5 år =/... I morgon ska jag och barnen och mamma/mormor och gammelmormor åka till valbo för de sista julklapparna =)

helgen som var blev det ett besök på hoforshallen och jag tror vi mest satt i bubbel poolen för vi frös så hemskt Tycker det är aldeles för kallt i hoforshallen. Aqua nova är bäst för där är det varmt och skönt. Dit ska vi åka på Torsdag och sedan avsluta i kupoolen. Bingolotter ska inhandlas men det vill jag köpa i Borlänge för i Hofors vinner man aldrig på nå lotter =P.

Men vad jag älskar julen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0