2 December

och vi glömde öppna lucka nummer 2 och titta på julkalendern =P det blev lite stressigt i morse med allt. Åh jag har sovit super dåligt nu i 3 nätter eller Jag nä Novelia har sovit dåligt i 3 nätter och hon väcker alla i huset för hon har börjat vakna till och grina väldigt högt så jag vet inte om det är tänder eller växtvärk eller vad det nu kan vara =P Men på dagarna är hon super glad och kanske bara sover högst 3 timmar på en dag, helt normalt om man tittar på barns sömn. Men när ska hon ta igen nätternas sömn? det kan man ju fråga sig jag skulle vilja gå och lägga mig nu ja och sova till i morgon men det går ju inte =/.

På våran mätare står det -20 grader men jag vet inte om det stämmer för när vi var ut så känndes det inte så kallt. Vi tog bilen iallafall till dagis men jag tycker det känns så onördigt när det är så nära starta upp en bil och varmköra i 10 min sen köra till dagis på 1 min och sen hem igen. men men kan det sluta vara så kallt nu!!!!!!

Jag börjar också bli lite sjuk =( kännde på träningen i går att jag var seg i kroppen och i dag känns det konstigt i halsen och tårarna rinner på mig. trök. Bara negativt i dag.

Kanske blir trevligt mot kvällen om alla är friska och krya för ett besök på storviks marknad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0