16 December

Godermorgon!

Min mage är inte alls som den ska i dag, men hoppas det blir bättre. Jag och Malin bestämde oss efter vägen till dagis att vi ska äta på hansons i dag =) Små tjejerna får följa med medans de större är på dagis. Om det inte snöar tar vi oss en promenad ner. Nu ska jag gå och ta på mig nå andra kläder än en mysdress och fixa till håret lite, just nu ser jag ut som en dalkulla med flätor. =P snyggt!

FM i går och det var ett nytt program och jag ska säga att jag tyckte bättre om de förra för då var det mer armar och jobbigare. igår blev jag inte så svettig men jag har träningsvärk i ben och mage så det var väl ganska bra iallafall. Mitt träningskort går ut nu sista December och jag funderar på om jag ska börja med fotbollen igen eller gym??? får se det är ju så många som slutat med fotbollen nu och det verkar bara vara yngre förmågor som spelar, inget ont om de. Saknar ju alla gamla spelare så klart. Får kolla lite på hemsidan tror ja.

Gud satt och kollade på gamla kort när jag var gravid och hur jÄ...la tjock jag var. Jag är så glad nu att jag gått ner 24 kilo och jag kan inte förstå att jag vägt så mycket helt ofattbart. Men när jag var gravid så tänkte jag bara på mat och massa gott. =) Värt mödan garanterat Våra prinsessor är det bästa som finns ;D

nä man kanske skulle ta tag i sig själv nu då.

Minernas grimas =)



Tindra är ledssen för att hon inte fick leka med tv dosan =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0