14 December

Bara 10 dagar kvar till jul, helt otroligt vad fort det går.trots att jag är henma om dagarna =)

Novelia har blivit så duktig nu hon kan sitta och leka på golvet i timmar , visst händer det att hon lägger sig ner efet en stund men det är bara att resa upp henne igen. I lördags satt hon och lekte och jag höll på i köket och var inne i min stressiga stund glömde helt bort att hon satt och lekte för jag hade fått för mig att hon sov hmmm hur det kan bli.

Här hemma spelas det julmusik och jag försöker planera dagen, vad ska vi hitt på? promenad efter lunch "givet" Haa i går fick Per sin julskinka iallafall, vi utmanade oss i en jägarvila som det heter när man sitter 90 grader mot en vägg, han vann ju  =/

Mitt hår med hårförlängningen. Har inte tappat en ända slinga så det här gjorde du bra Erica ;D


vardagsrummet med nya dörren.



mina hjärtan


Kommentarer
Postat av: Anna

hej gabbe anna här..hoppas allt är bra med er.. måste bara fråga vart ni har köpt den dörren..=)? KRam kRam

2010-12-14 @ 10:29:15
URL: http://annakaunitz.blogg.se/
Postat av: Anna Lindh

Hej!



Men vad snyggt med håret Gabbe!! Blir lite avis :)

Och hallå vad ni hunnit med hemma, supersnyggt med nya dörren!!

2010-12-14 @ 14:29:04
Postat av: Gabbe

Hej Anna! åh tack för de =) nja det går långsamt frammåt tycker ja. Är molly sjuk i dag?

2010-12-14 @ 16:03:00
Postat av: Anna Lindh

Hej igen! Molly var inte sjuk igår men vi hade en tid hos astmasköterskan i Gävle så vi kidnappade med oss Yvonne dit och hade en extra ledig dag! Min blogg har legat nere ett tag men funderar på att börja skriva igen :)

2010-12-15 @ 09:55:50
URL: http://annalindhs.blogspot.com
Postat av: Anna

hej gabbe..=) hittar inte på den där.. vad fick ni ge för den och skulle du vilja länka sidan åt mig..=) KRam

2010-12-15 @ 11:11:36
URL: http://annakaunitz.blogg.se/
Postat av: sandra

Håller med ovanstående jättefint med dörrarna:-)

Jag måste fråga vart ni köpt dom och vad priset ligger på? Har letat runt jättemycket efter liknande altandörrar men inte hittat....:-(

2011-01-01 @ 14:48:04
URL: http://sasseolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0