25 Augusti

Gofömiddaaa!!!

Har vart och lämnat lill stumpan på dagis och andra lill tjejen sover så jag ska passa på att göra alla måsten som att vika tvätt, plocka ur diskmaskinen, kolla runt efter fotografer men på den punkten funderar jag på att knäppa några kort själv då vi har en jätte bra kamera. Det hade ju vart roligt med fotograf kort då vi hade det på Tindra när hon var 2 månader. Meen jag kanske kan knäppa liknande kort svart/vita =) får se.

För övrigt i dag ska jag hämta ut lite paket från nelly, hm och ellos ;D blev en del shopping.

Kanske åker in och stor handlar lite mat också men det får vi se då hur det ser ut.

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: therese

annars var Per Broberg från Sandviken verkligen och rekommendera. Vi hade honom på vårat bröllop. www.brobergfoto.se KRAM! :)

2010-08-28 @ 17:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0