17 Augusti

Det börjar ta form nu uppe i vårt sovrumm bara lite tapetsering kvar, målning av lister, måla garderobsdörr, måla möbler och sisst men inte minst städa upp allt som ska bli vår walk in garderoben. Hoppas på att flytta upp igen här nu i veckan ;D

Tisdag i dag 1 vecka kvar precis tills Tindra börjar dagis igen, hon får egentligen börja denna vecka om hon vill men vi båda är ju hemma och då får hon ju självklart vara hemma med oss ;D Novelia ligger uppe och sover i sin säng medans jag och Tindra håller på här nere. Snart dax för lunch och sen ut och leka och promenad, undrar vart jag ska gå i dag då? igår gick jag från muntebo och hem och det var bara uppför hela vägen hem.


Kommentarer
Postat av: thyran.blogg.se

De är super skönt!! =)

Dee kan vi nog göra, ska bara dubbelkolla så Jessika kan då också då! Kraaamis

2010-08-17 @ 18:02:29
Postat av: thyran

Nu har jag prata med Jessica också. Vi kör på nästa tisdag då ? =) Visst va de väl då du kunde...

KRaaam

2010-08-18 @ 10:01:07
URL: http://thyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0