22 april

Har äntligen slagit mig ner i soffan då det vart fullt upp sen vi kom hem =) Började med att Tindra vela vara ute en sväng, sen tog vi hennes tramp cyckel upp till syster och färgade hår på henne, sen hem göra mat, duscha och då somnade min kära dotter ;D det är sant hon somnade i duschen och det var väl skönt då. Fick torka och sätta på henne pyamas men då vakna hon så fick hon välling och somnade om. Jag har hunnit satt på diskmaskin och en maskin tvätt, blåst håret och börja skriva på en matlista vad som ska handlas i morgon då det blir ica maxi efter jobbet och när Per har kommit hem. En välling flaska är redo tills i morgon när vi går upp, då vill hon gärna ha och sitta i soffan och kika på barn pogram.

Annars fredag i morgon weeeej skönt. Veckan har gått fort igen.

svårt att klä på en sovande tjej


Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha, synd att du inte fick en bild på henne när hon sov i duschen, det måste ha varit en syn =D

2010-04-23 @ 08:33:10
Postat av: Gabbe

Ja jag vågade inte gå ut duschen och hämta kameran ;D

2010-04-23 @ 10:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0