8 september

varför känner jag igen det datumet? är det någon jag glömt och gratta eller är det bara något jag har fått för mig? ska flundra lite på det i dag ;D...

Ja då blev man änka då, Min älskade sambo är i sthlm och jobbar mån-fre i 5 veckor så vi kommer bara ses på helgena =/ men jag säger det, tur att han har ett jobb och får jobba med det han tycker om. SEn får man hoppas på att det vänder här hemma snart...

Dagarna kommer gå fort ändå, för vi har aldrig tråkigt alltid finns det något att göra, som nu ska vi styra upp lunch efter den här promenaden som vi nyss kom hem från, sen åka ner och handla, vika i hop tvätt, slänga gamla kläder i våran gaderob, mina och Pers kommer bli svårt för mkt vill jag ha kvar, meeen jag tror jag aldrig kommer i dom igem som srlk 170 ;D eller xs hahah..

I kväll är det träning och syster får vara barnvakt ;D

måste bara visa korten som vi har på väggen


Kommentarer
Postat av: guuuudd nuuuu opel swing!

åhh vilken gofisa!!

2009-09-09 @ 10:33:35
Postat av: Gabbe

haha carro den skulle du åkt i du ;D den passar dig =P

2009-09-09 @ 15:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0