7 september

Det var härligt att gå den vanliga promenaden igen =) har inte kunna gjort det på en HEL vecka. Så nu är vi igång igen, och i morgon ska jag träna och det ska också bli skojj.

Ja i dag ska vi på föräldragrupp och det brukar ju ta en stund, sen måste vi åka ner till ica och handla hem lite mat, potatis ska jag köpa iallafall så blir det isterband och stuvad potatis gott gott ;D Senare ska jag klippa gräs och vem vet kanske ger mig på en till oljning.

NU ska vi styra upp lite lunch sen ska nog tösa sova en stund.


Kommentarer
Postat av: Tessa Arvidsson

Men vilken gounge =)

2009-09-07 @ 21:01:13
Postat av: gabb

haha ja visst är hon ;D allt bra med dig då tess?

2009-09-08 @ 08:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0