30 september

I morgon är september ett minne blott! fort de går.....

Här hemma är det stor städning, älsklingen drog i gång en riktig stor städning, skönt. Jag har hållt mig till övervåningen där jag fixade i min gaderob och Tindra sov. Vi har vart på öppna förskolan i dag och jag tror det var rekord många barn där, kul. Tindra busade på och blev aldeles trött när vi kom hem.

Nu sitter jag och varvar ner i soffan och ska väl sätta i gång med maten, köttfärssås och spagetti får det bli i dag ;D sen funderar jag på att åka och ta en solning som var 1000 år sedan. Och hämta ut ett paket från HM ;D

Har väl inte så där jätte mycket att komma med i dag bjusssaar på en bild som vanligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0