28 september

Sikken bra dag det är ;D

Nyss kommit hem från en shopping tur i Gävle jag, Per och Tindra. Vi köpte ett par rosa uggs till Tindra och lite bodys, ett par jeans och 3 fina örhängen till mig. Sen svängde vi in på ikea för att äta kotlettrad som är så gott. Vi handlade också där en barnlampa till Tindras rum och doftljus. Och vet ni jag har åkt hiss flera gånger i dag ;D duktiga jag.. Jag hade inget val om jag vela åka ner på nedervåningen på nian =)

Nu är det ju eftermiddag och vi ska pallra oss ut så Tindra får gunga och få friskluft sen blir det en lååång promenad =) Träningen i går gick super bra mitt bakis gick över som tur var och kunde ge allt.

Har inga bilder att lägga upp i dag för jag hittar inte på sladden hmmmm Tindra kan väl inte ha ätit upp den?

Ha en bra dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0