25 september

Häääärliga fredag ;D har längtat till denna dag och nu är den här!

Nästan nyss kommit hem från valbo. Det blev en lång dag där men gud så roligt det var. Har nu hittat en vinteroverall, vantar, vintermössa, fuskpolo och tights till Tindrus ;D Till mig nya träningsbyxor och en tröjja från gina. Vi åt också bufé väldans gott... Det var jag, Tessa och Tindra så klart som åkte ;D just ja jag köpte hello kitty solskydd till bilen också haha Per skäms han men då slipper hon få sol på sig.. Nya bilbarnstolen är kanon hon somna på finnåsrakan och det är ganska på engång från att man lämna huset. Efter valbo hämtta vi upp pappa per och åkte ner på ica och jag hade glömt bort att det var marknad så det var svårt att hitta parkering. Vi ska gå på marknaden i morgon iallafall och kika lite sen kanske in till s-viken och kika på mässan, carro jobbar ju där så man måste ju kika till henne.

i kväll?? Fredagsmys mat och idol före de, klippa gräs och måla lite...

Trevlig fredag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0