23 september

Vilken dag super härligt väder.

Låg uppe i sängen och titta runt på golv, vi ska i vilket fall ha vitt golv uppe det blir bäst =) så höll jag på att somna så jag lära gå ner och nu sitter jag här och Tindra sover på soffan för hon vägra sova i vagnen när vi var ut på promenad hon hade full koll på hunden hon. Bra att hon sover nu så hon orkar leka med barnen på öppna förskolan i dag ;D snart så ska vi dit eller först ska vi väl äta lunch. stuvade makaroner och korv får det bli till oss. I kväll blir det kyckling.

Känner av halsen igen också =( jag som nyss var sjuk, efter träningen i går var jag så tjock i halsen och när jag sov drömde jag hela tiden att jag inte fick luft =( otäckt värre. men nu så här på dagen känns det inte så mkt.

Taket uppe målat en gång, bara en gång kvar, sen blir det tapetsering eller först slipning. vill ha det klart nu. Jag förstår inte varför man inte gör riktigt från början när vi flytta in för 3 år sen så måla vi bara på väggarna och trappen (provisoriskt) eller hur de stavas. Men nu ska det blir riktigt gjort.

Gladaste tjejen gud så hon skratta



Kommentarer
Postat av: thyran

Min krans vart inte heller skit snygg ;P men nu har den börjat vissna.. Så blir att kasta den snart! :) KRam

2009-09-23 @ 13:55:40
URL: http://thyran.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men å, de hade jag gärna gjort.. Ska försöka komma ihåg de till nästa onsdag :)

2009-09-23 @ 19:44:19
Postat av: Mormor o Morfar

mormors gullunge är så go så go

2009-09-24 @ 11:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0