21 september

Hej på er!

I dag har det vart fullt upp =)

Promenad, vila, shoppa, fixa, promenad och snart blir det att laga middag, tror det får bli potatis och egna köttfärsbiffar ;D Jo jag har vilat i dag för i natt var Tindra jätte jobbig hon vaknade några gånger och bara grina så in med napp och klapp på rumpen sen sov hon, vakna 5 prova ge vällling somna om till 7 vela inte sova längre=( trött mamma och pappa i dag för vi kollade på män som hatar kvinnor i går så hon blev närmare halv 1 så inte så många timmars sömn. Angående filmen så vågade jag inte gå ner själv på toa så Per fick hänga med mig... (fegis) jag tyckte filmen var otäck jag måste ha legat och bitit i hop tänderna hela filmen för när den var slut så pulsera det i tänderna.. hmmm.

Hon är nog i seperationsfasen som vi tror när man läser om det, gumman lilla då. Hoppas på en bättre natt.

Jo jag fixade lite ute med blommlådorna la i grankvistar och rönnbär och det vart jätte höstigt och fint.

Denna bil barnstol blev det akta graco (bild lånad)



OOOOOOOooch så hjärtat med mammas lortiga joggingskor =P


Kommentarer
Postat av: thyran

Jag ska dricka på lördag den här veckan å ja är för gammal för att dricka två dagar i rad hah ;p

Så ska ja i väg till gävle på fredag också så nästa fredag passar oss bäst i fall du kan dådå? =) Kram

2009-09-22 @ 08:25:14
URL: http://thyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0