16 september

Hallåjj!!

Känns som vinter ute tycker ja blåste så kallt, nästan så jag fick ont i öronen när vi gick , vissa gånger önska jag att jag var Tindra som får ligga och sussa i vagnen sånna stunder. Nu är vi iallafall inne och det är skönt att ha promenaden avklarad... Jo visst ja i går var vi på plast party eller tupperweare som de annars heter, jag beställde en sån där grejj man hackar lök i. Man lägger ner en lök och vrider några gånger på locket så får man fina hackade bitar, utan några tårar i ögonen. Visst kan man använda den till annat också =) bra köp. meeeeeeeen så dyrt.

Här kan vi kalla kiss blöja, Tindra ligger brevid mig och stinker pink och det är nästan så det svämmar över. ha.

I dag så är det öppnaförskolan som står på spel, först ska vi äta lite mat sen är vi redo,sen måste jag köpa välling och tandkräm till tösa, så fort dom får tänder ska det borstas men jag visste inte att man skulle ha tandkräm det fick jag reda på några dagar sen bara. med dock lite tandkräm som deras nagel är ungefär. mmm sen ska jag fortsätta putsa alla fönster jag gjorde några i går men gör resten i dag =/ trööök göra

Träningen i går gick kanon till och med så jag orkade mer vikt. ;D

hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0