14 september

Ja då var man änka igen då =/ men veckan går ju så fort så snart är våran pappa hemma igen ;D Hejdå så han halv 5 i morse och jag orkade inte ens slå upp ögonen haha...

Kom nyss hem från mamma och pappa, jag och tindra åkte ner vid 11 i morse och sen gick vi upp till hansons och åt bakad potatis mummsss, sen kika vi runt lite, hitta en fin tröjja på kiwans och så handla vi lite på ica, jag bakade kladdmuffins där hemma och dom blev goda med smält vitchoklad på.. =) Nu är vi hemma iallafall och det är bara att sätta igång och plocka, har en maskin tvätt i källarn så den ska jag väl börja med, sen göra kvälls mat. Sen blir det nog bara soffa;D

Gud jag blev full av skratt nyss, Tindra satt i gåstolen lite längre bort och så kikade jag på lite kort som jag skulle lägga upp och då spelade jag upp en film så var det nå ljud, hon trodde de kom någon så hon sprang till mig och bara grina, hon blev rädd tufflan ;D haha men de såg bra kul ut.. Panik spring



Måste också berätta att hon har lärt sig att vinka, fast med hela armen, veva på som bara den :D
Går så fort nu, ingen bebis längre

Kommentarer
Postat av: Tessa Arvidsson

Men oj vad det händre grejjer, måste komma och hälsa på nu innan hon flyttar hemirån snart.. står väl inte på ;) hihi..

Har ni köpt Volvo, det är bra bilar det.. säkra om inte annat i alla fall! Men vi får höras.. ska vi ta en shoppingrunda vid löning? kram

2009-09-14 @ 19:48:36
Postat av: Gabbe

ja hahaha vi måste skynda oss ;D jo men det hade vart skojj de du det lär vi boka ;D är du ledig då? kram

2009-09-14 @ 19:51:56
Postat av: Tessa

mjjjoo tror jag är ledig.. 25 e är ju en fredag, skulle passa fint då för vi ska ut på kvällen så jag skulle behöva nåt nytt =)

2009-09-15 @ 17:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0