9 oktober

Sitter här och snorar igen det vill aldrig ge sig kanske upehåll i en vecka sen kommer det tillbaka igen lika så för lill hjärtat, snorigt hela tiden funderar på om det är katten??? ah jag vet inte nån doktor som vet?
drygt är det iallafall... Träningen i går kväll gick så där kände mig svag men det gick bra ändå ;D

Lika på på promenaden blev jag helt svettig när jag gick trots att det är kallt ute. Har ingen feber eller ont i hals bara snorig. Men kroppen är väl inte 100 så då kanske man svettas.

Funderar på vad jag ska göra för lunch =/ men det står helt stilla. Ska iallafall baka en vanilj sockerkaka till gubben min kommer hem och så ska vi ha fredagsmys i dag soooom jag har längtat efter honom. ;D Tindra har också saknat pappa. Så ska vi städa, torka golv, damma och ja nu kommer jag inte på mer jooo byta säng kläder. KOnstigt att man skriver precis vad man tänker ;D

Snacka om tunna fönster jag hör verkligen hur Tindra snarkar där ute haha..

Lycklig



Hur kan man ha så fina blåa ögon? ni ska se dom i verkligheten. på kort blir aldrig något bra.

Kommentarer
Postat av: Tessa Arvidsson

Du kanske har åkt på en vanlig förkylning =) Man blir helt slut och svetten rinner..

Hoppas allt är bara bra med er.. Ha en riktigt mysig fredagskväll =)

2009-10-09 @ 20:33:52
Postat av: Gabbe

Tack Tessa du är ju sjuksköterska kom jag på ;D det känns mycket bättre i dag ;D hoppas allt är bra med dig. kram

2009-10-10 @ 08:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0