6 oktober

Meen vad varm jag blev när jag gick då, har nyss kommit innanför dörren och satt mig i soffan vid fönstret så jag kan titta ut och kolla till Tindra som sover så gott i vagnen. Solen värmer på rätt så bra men det blir lite kallt i skuggan. Och så kommer man in och har 23 grader så då blir man tinad. Ska elda lite varm vatten senare så man kan duscha i kväll efter träningen. Ska kolla med syster om hon kan ha Tindra medans. Pappa Per är ju i Katrineholm och jobbar denna vecka och får sova på hotel lyx ;D

Annars i dag blir det städning och åka och handla hem lite bas varor och massa frukt ska jag köpa för det går åt här hemma. Tvätt högen måste tas tag i också. mmm mycket med de här.

Tindra är också snorig igen och jag vet inte om det är fler tänder på G eller inte kanske att dom växer mer och mer dom 8 hon har.



Kommentarer
Postat av: sandra s

haha söt hon va i brillorna :) du ska du på mammagruppen imorgon??

2009-10-06 @ 20:49:14
URL: http://sandrasea.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0