4 oktober

Sikket skiiiit väder det har vart i dag och i natt, vi har inte gått utanför dörren än vi har det så bra här inne. Tindra sover nu men jag och syster yester funderar på att gå ner till hoforshallen och sola och gå hem igen får se hur det blir med det ;D sola ska jag göra iallafall.

Kvällen i går var jätte trevlig, carro och patrik kom förbi så färga hon håret på mig (skönt) nu är det gjort. Sen kom även johanna och erik förbi och det var jätte kul det var ungefär 1 år sen hon var hem hit och en annan var ju jätte gravid då. Johanna bor nu mer i Sthlm så det blir så sällan vi ses men vi bestämde nu att jag och carro ska åka ner och hälsa på henne och shoppa loss på stan ;D kul kväll blev det.

haah jag har krusat hela håret med björn axens tång gud vilket affro jag har ;D men lätt att göra frisyrer.

mys framför brasa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0