2 oktober

Sitter nu här hemma med besök som består av Jessica och Elin vi ska snart dra i gång med att göra tacos vi ska ha en riktigt trevlig kväll, sing star plockas nog fram lite senare också. =) Jag och Tindra åkte ner på jobbet och hälsade på så hängde tjejerna med hem eller vi stannade på ica och handlade grejjer...

Annars i dag blev det en lika promenad som i går och jag menar att jag fick gallfeber i dag med =/ hon vill verkligen inte ha mössa på sig. Även fast jag knyter fast den så drar hon ner den över ögonen och blir sur jaja hur lär man ett barn att anväda mössa?? nog om detta..

Å mamma har vart på kryssning och köpt tobrelone (vit) längtar efter den...

nu ska vi ha trevligt

Hoppas ni har en trevlig kväll.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0